【メジャーの試合を経験して】

Baseball

こんにちは、トミーです。

 

先日、オープン戦ではありますが、メジャーの試合で登板しました。
I pitched in the MLB spring game a few days ago.

メジャーリーグでは、毎試合マイナーの選手から助っ人が何人か行っており、
なかなか出場機会はないものの、チャンスがあります。
Some minor leaguer is going to the game as back up.
So we have a chance that we’re able to pitch in the game every single game.

 

当日の朝アップしているときに知ったので、びっくりしましたが昼からの試合に参加しました!



マイナーとの違いはロッカールームに入った瞬間から感じました。
I felt some difference when I was entering the locker room.

試合への集中、体格、オーラ
Those are concentration,physique and aura.Everything was different from minor.

 

ここまでにならないとメジャーでやってけないんだなとすごく感じました。



9回にマイナーのピッチャーが誰か投げないといけない状況で、無線で“Shohei”と聞こえた時は、
一気にスイッチ入りました!
One of minor league player had to pitch at the top of 9 inning,I heard “Shohei” from walkie talkie and then turned on my mind!
 

アメリカに来てからファイトスピリッツ的なものもかなり成長していると思います!
チャンス回ってこい回ってこいと自然に思うようになりました✊

 

 

内容はそこまで完璧ではなかったですが、無失点で抑えたのは良かったです。
It was not perfect result but good for without runs.

本当にいい経験になりました!肌で感じるのは何事も大切だと改めて知らされました?
I got super nice experience to become a big leaguer and have been realized that it’s important to feel everything reality?

コメント

タイトルとURLをコピーしました